Selasa, 1 November 2011

Terima Kasih Noor Azliza Pangilon

Ucapan terawal 12.02am TAHNIAH ANDA JUARA!!

Dia kawan saya, teman saya, sahabat saya, dan adik saya 


tersangat baik, tersangat pandai, tersangat best dan sentiasa tenang dalam apa jua keadaan, walaupun saya pernah melukai hatinya, namun kemaafan tetap diberi untuk saya. 


Seumur hidup berkawan dengan dia, tak pernah sekali pun mengambil gambar bersama.. Namun teknologi sekarang begitu canggih dengan kuasa editor dan software yang ada, mampu menggabungkan/mencantumkan gambar saya dengan dia.. sungguh hebat!! walaupun tak seberapa pandai nak mengedit..namun usaha tetap diteruskan, sehingga mendapatkan hasi seperti diatas..

p/s : ucapan jutaan Terima kasih buat Liza kerana mengingati hari lahir saya =) ..Saat ketika kita bersama semasa musim persekolah sehingga ke hari ini adalah kenangan yang paling terindah buat saya. 

sekian wassalam..ukhwah fisabillillah..

Tiada ulasan: